28 Aralık 2012 Cuma

Yardım kutsaldır!



Bugün, bundan birkaç saat önce Twitter'da bir Hashtag(etiket) gördüm. #MinikEllerÜşümesin şeklinde ses duyurmaya çalışan insanlar vardı. Türkiye'nin belirli illerinde bazı öğrenci kardeşlerimiz okula kışlık kıyafetlerinden yoksun olarak gidiyorlarmış. Onlar için düzenlenen bir yardım kampanyası başlatılmış ve seslerini bu şekilde duyuruyorlarmış. Ne yalan söyleyeyim, takdir ettim. Böyle duyarlı vatandaşlar görmek insanı duygulandırıyor açıkçası. Belirli bir kargo şirketiyle anlaşılmış, ilgilenen vatandaşlar 'sadece' kışlık mont, bot ve kırtasiye malzemeleri gönderebilecekmiş. Hiçbir şekilde ücret yahut gıda malzemeleri kabul edilmiyormuş. Yaratıcılık ve iyimserlik açısından ilerlemesi hayli güzel olan bu kampanyada seslerimizi duyurmamız gerektiği kanaatindeyim. Eğer ki üzerimize onlarca, yüzlerce liralık montları, bunlardan yoksun olanları düşünmeden, empati yapmadan giyiyorsak, bu zulümden başka hiçbir şey değildir. Hem bence yurt dışındaki insanlardan önce, ülkemizdeki kardeşlerimize sahip çıkmamız ve onlarla yardımlaşmamız gerekiyor. Bu ülkede kimse başıboş değil. Bir görev olarak gördüm bunu. Anneme, kaldırdığı ve kullanmadığım tüm kışlık kıyafetleri çıkarttırdım. Bazı illerin merkezlerinde buluşma olacakmış. Oraya göndermeyi planlıyorum. Ardından elbet kardeşlerimize iletilir bunlar. Bu konuda duyarlı olmamız gerektiğini tekrar tekrar vurguluyorum. Bu mevsimde, evden çıkmadan önce üşümemek için bir kat kıyafet daha giymeyi düşünüyorsak, onların bir kat daha fazla kıyafete sahip olamadıklarını da aklımızdan çıkarmamalıyız. Açık ve net. Yardım; kime, nereye, ne üzerinden olursa olsun, her daim kutsaldır!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder