9 Ocak 2013 Çarşamba

Üstadların üstadı...


Bir üstadın ölüm yıl dönümü bugün. Cemal Süreya'nın, aşkın ustasının ölüm yıl dönümü. Şiirleriyle bize aşkı anlatmış, sevgiyi harmanlamış ve "sevgili" kavramının ne demek olduğunu taslak olarak kafamıza yerleştirmiş şairin, ruhu şad olsun. Türk Edebiyatı'na yaptığı büyük katkılar asla göz ardı edilemez. Umuyorum ki onun gibi şairlere rastlarız ilerleyen zamanlarda... İyi uyu yerinde üstad, en büyük mirasın şiirlerindir!

                   SAYIM

Ay ışığında oturuyorduk
Bileğinden öptüm seni 

Sonra ayakta öptüm 
Dudağından öptüm seni 

Kapı aralığında öptüm 
Soluğundan öptüm seni

Bahçede çocuklar vardı
Çocuğundan öptüm seni

Evime götürdüm yastığımda
Kasığından öptüm seni

Başka evlerde karşılaştık

İliğinden öptüm seni
En sonunda caddelere çıkardım
Kaynağından öptüm seni.

"Cemal SÜREYA"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder